Today is the day att ha beslutsångest.

Ok, har nu bestämt mig för att köpa dessa vagabondskor. Har kikat och klämt och nu kan jag inte motstå dem längre. Men! Hade bestämt mig för att köpa de med svarta blommor/tå, alltså dessa: . Nu är det ju så att de finns med röda blommor/tå också. Har dessvärre inte någon möjlighet att visa bild på dessa. Men de finns inne på Vagabonds hemsida. Ju mer jag har kikat på dem, detso mer dras jag till de röda. Tycker de svarta känns lite trista för sommaren. Men samtidigt är ju inte de röda så neutrala.. tycker jag då. Eller så gör jag som så att jag jag köper de röda och sen satsar på ett par billigare tygskor nästa månad, som är lite mer neutrala.
Har sett att Din sko har en del riktigt billiga. 

Ok, tror jag bestämt mig nu. Men vi får se hur det går.



Har hittat ett halsband där hemma som jag inte blir klok på. Fick det av mamma för ett par år sedan. Hon hade köpt det på second hand. En ganska grov guldfärgad länk med ett guld och silverfärgat hjärta, som kanske är 2,5-3 cm. Har lite hatkärlek till det. Vill använda det, men hittar ingen outfit den passar till. Funderar lite på att försöka satsa på den till min röda tunika ikväll. Önskar jag hade haft en bild på halsbandet, men det har jag ju inte... Drar min standarskommentar ang det: bild kommer senare.

Ska nog se om jag kan komma över lite billiga armband ockås. Känner för att uppdatera mig lite.
Uppdaterar lite mer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback