Tack älskling!!

Vi firade ju 5 år i fredags, jag och min älskling. Och igår fick jag en kombinerad 5-årsdags och morsdagspresent. En ny kamera! En Sony Cyber-Shot DSC-W35.

image116

Mini och riktigt läcker. Precis vad jag önskat mig ett tag nu. Kanske inte just den kameran, är helt lost när det gäller sånt, utan mest just bara en kamera.

Finfina bilder blir det också. Lite smakprov:



Sen att jag är lite kass fotograf ska vi inte riktigt bry oss om just nu. Den på orkidén har maken tagit, och den på glassen har jag tagit. Var mitt tilltugg till ESC igår. Det i bakgrunden är en minimer äpple/päron och indian popcorn med cheddarsmak. Förvånandsvärt goda popcorn faktiskt.

Är jätteglag för min kamera. Nu ska jag se om jag kan sätta mitt lilla projekt i rullning.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, ja man får väl kanske vara nöjd i alla fall då :)

Postat av: Olov

Wow, det där är ju ingen dålig kamera. Perfekt att ta med sig och bra bilder blir det ju tydligen också...
eller nått :D

Grattis på er lovebiiirds :)

2007-05-13 @ 20:59:41
Postat av: Sofia

Jaa, det har du nog rätt i. Men kanske ska vänta lite och klippa alldeles innan precis. Så att det är nyklippt :)

2007-05-14 @ 10:42:42
URL: http://sofiakpa.blogg.se
Postat av: cecilia

Vad snällt av honom att ge dig en kamera! Jag och min kille firar 6 år om några veckor ska se till att jag med får något fint:)

2007-05-15 @ 02:16:49
URL: http://cillenl.webblogg.se
Postat av: H

Hehe jo ja vet att d e onsda men vi e lediga imorrn, e ju Kristi Himmelsfärd imorrn ;)

2007-05-16 @ 12:58:44
URL: http://luzzis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback