Sommarönskningar

Nu när värmen kommit på allvar ekar min sommargarderob av tomhet. Så jag tog och drog ihop lite godsaker att se fram emot när man får lön.

image93

Kommer bli en mängd klänningar och t-shirts hos mig i sommar. Helt klart mina favoritplagg när det är varmt ute. Koftor kommer också bli en stående inventarie. Använder hellre kofta än jacka. Den grå från Gina Tricot var väldigt söt, och vill gärna lägga vantarna på den.

Lite skor ska det nog också bli. Lite fler ballerinas och sandaletter får det helt klart plats i min samling.

Här är lite inspiration.

image94

Ballerinorna kommer finnas i min samling. Kanske både i svart och champagne. De andra modellerna måste jag prova mig fram till. Har lite svårt för sådana skor. Men fina är de. Och de skulle passa fint till min nya röda klänning!

Nej, nu vankas lunch här... och blöjbyte.. *suck*

Kommentarer
Postat av: Anette (Dixxie)

Hihi.. hittade att du hade en blogg med ju ;) Läste på FL!
Så var ju tvungen o kika in ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback