Sjung om studentens...

Så var det dags för student igen. Jakten på den perfekta studentklänningen har varit igång länge, och lär nog pågå in i de sista skälvande minuterna.
Här är mitt tips till little miss Petit: En underbar grå klänning i satin med marinblå inslag. Kjolen, som går strax nedanför knänen, är plisserad och så underbart vacker. För info om plagget och storlek, titta
här och här. Priset ligger på ca 520 kr, och hittas på YesStyle.




Och ja, ni som har skarp blick kan se att jag har den i mitt tidigare inlägg, fast i marinblått istället för grått. Dessvärre är den för liten för mig, annars hade den funnits i min garderob i sommar. Även om det är ett par år sedan jag var student.

Och bara för att den är så underbar får den kvalificeras som dagens outfit :-)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Svar : Intervjun gick mindre bra :/ Men äsch.. Kan läsa om det i min blogg senare..

Intressant blogg! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback