Reklamation!

Så är man på väg in i duschen för att sen bege sig in i stan. Är så himla ledsen över att det var ett hål i klänningen. Hoppas verkligen att de har en till kvar i min storlek.

Så här ser hålet ut



Och det var alltså den här klänningen




Hålet sitter alltså upptill bak. Vid halsen på höger sida. Syns gör den också. Riktigt irriterande.
Nej, in i duschen var det...


 Uppdatering: Hon i kassan tog och ringde chefen, som i sin tur var väldigt säker på att det fanns en kvar på lagret. Men nu var hon i kassan ensam i butiken, så hon kunde inte gå och kolla. Men de skulle kolla upp det imorn och ringa.
HÅLL TUMMARNA!

Dessutom sprang jag på ett par solglasögon hos Synoptik som passade mig extremt mycket bättre än de modeller jag provat tidigare. Det var lite pilotkänsla på dem, metallskalmar och tonade glas. Otroligt snygga. De kostade 198:- (eller 189:-, minns inte riktigt), men får nog vänta tills nästa månad. Hoppas de finns kvar då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback