Regntunga skyar...

Den här helgen kan sammanfattas med ett ord; Blött. Det har regnat och åter regnat. Vart man än ser har det varit grå moln. Man tappar ju lusten att göra nått över huvudtaget.

Vi hade som tur var fint väder i fredags. Det regnade och åskade ltie när jag väntade på bussen, men annars var det fint. En ljummen, kanske lite för kvav kväll. Mötte upp med dem på jobbet, och sen gick vi till Big Bowl. Har inte bowlat sedan jag gick andra året i gymnasiet, så det gick väl sådär för min del. En strike blev det, och det får man väl vara glad för. Efter bowlingen blev det en sommarbuffé i restaurangen.
Vi fortsatte till en liten krog som heter Boomers. Har nog aldrig skrattat så mycket som jag gjorde där. När vi bröt upp därifrån splittrades gänget lite. Vissa drog till Lilla Torg, vilket vi andra tyckte var meningslöst eftersom det var precis innan stängning. Efter mycket irrande hamnade jag och tre till på Hipp. Underbar musik, så dit ska jag försöka ta mig igen. Summan av det hela är: En hellyckad kväll!


←Snygga skor :-p




Nu ska jag in i duschen, sen blir det mobilia. Vad jag får med mig därifrån återstår att se.


Dagens låt får så lov att bli denna:

It can't rain all the time

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback