Pest eller kolera?

Ja, det är frågan. Har kikat runt i solbrilleträsket och har kommit fram till en sak: jag ger upp! Hittar inget jag passar i eller som jag ens  gillar. Börjar överväga att bara ta det par jag ser minst dum i. Har ingen lust att lägga hur mycket som helst heller. Risken finns ju att de gått sönder innan sommaren är slut i alla fall.
men men, ska kika lite till. Måste ha ett par solglasögon. Brukar ju ha turen att snubbla över ett fynd lite då och då.
Lägger ivart fall in mina två favoriter från
Pilgrim.

   

 
Dagens fynd blev en bubbelgumsrosa t-shirt och ett vitt linne, båda från H&M. Kikade lite på smycken också. Skulle vilja ha ett nytt halsband, ett armband med för den delen. Hittade ett snyggt armband, men hade inte ritkigt samvete att lägga ut mer. Halsband verkar vara lika svårt att hitta som solisarna. Är inte så förtjust i de där sockersöta med konstiga hängen på. Och med pärlor och så har jag ju redan. Får väl fortsätta leta där också. Men det hade varit kul att ha ett nytt snyggt halsband tills på fredag. Vet i stort sett vad jag ska ha på mig. Med andra ord, jag har ingen aning :-D
Bilder på linnet och t-shirten kommer senare.

Nu ska jag återgå till jobbet.



VARFÖR beter sig bloggen på följande sätt: man skriver, förhandsgranskar och när man ska gå tillbaka för att fortsätta redigera och publicera så har inlägget försvunnit?!

Är det bara jag som tycker detta är irriterande?



Kommentarer
Postat av: Mia

Jag har oxå gett upp ;-)
Brukar sluta med att jag en dag stannar på macken och köper mig ett par så jag ser var jag kör :-)
Ha det gott!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback