Partytime!

Ikväll blir det party! Igen.. måste jag nästan säga. Drack en sån fruktansvärt god drink senast jag var ut. Vattenmelon smakade den. Dilemmat är att jag inte alls kommer ihåg vad den heter. Nån av er som vet? Den var ivart fall vattenmelonsrosa.

A Night of Passion


Ja nu var ju den inte den här, men den såg ju också god ut. Lelle hade visst druckit den förra helgen, och hon sa att den var god. A night of passion heter den, och blev visst uppfunnen av en bartender på Etage här i Malmö. Eller nått sånt image28 Mer info finns på
cocktailguiden.


Kvällens outfit lutar åt följande:

  • Hallonröd tunika från H&M
  • Svarta shorts som jag gjort själv (eller ja, tagit av benen på då i alla fall)
  • Svarta leggins som jag fått av en väninna.

Sen blir det några smycken till också, men vad vet jag inte än. Väskan till blir min Friis, äntligen ska jag inviga den. Skor har jag heller inte bestämt. Antingen mina svarta kilklacksballerina, eller mina bruna pumps.

Ska se om jag får till lite bilder också ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback