New hairdo

Nu har jag bestämt mig. Ska försöka få klipptid nästa fredag. Tog mig bara en timme på google för att hitta nått jag verkligen fastnade för. Vanlgitvis tar det över en vecka. Och hur blir det?

Jo, så här:


Just nu ser jag väl lite ut så här upp i huvudet


Fast fast axellångt. Har ingen ny bild, och orkar inte ta nån heller. Ser mest ut som en risbuske. Ser ivart fall fram emot att ha kort i nacken. Hade planer på att spara längden och klippa lugg. Tills jag såg alla som hade eller skulle klippa sig som Nicole Richi, då tänkte jag om. Dessutom är det nått jag egentligen redan haft. Och klipper mig sällan likadant två gånger. Men tror detta är nått jag kommer trivas riktigt bra med i sommar.

Nej, dags för sängen. Jobb imorn.

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Hallå Maria,
Det var en snygg frisyr, passar dig säkert!
Har du sett filmen "The Contract" med Morgan Freeman?
Se recension idag på TheGuide...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback