Man ska hålla det man lovat!

Har i en massa inlägg nu kommenterat allt med bild kommer senare, och nu har senare kommit. Här är lite gamlingar blandat med det allra senaste från idag.

126063-87


Var alltså ute på en shoppingspree med la familla idag. Ungarna fick en uppdatering av sommargarderoben. Ska få in bilder på det också, men det får nog bli imorn. Att handla med dessa två är som att befinna sig i dag och natt. Grabben ska inte ha nått man hittar, inget duger. Dottern är faktiskt värre än mig. Hon ser på en gång vad hon vill ha. Och resultatet är rosa, kjolar och klänningar. Och söta t-shirts. Ja, hon väljer det faktiskt själv.

Appropå den grå/svarta klänningen så får jag nog ner igen imorn och försöka se om de har fler i min storlek. Upptäckte när jag kom hem att det är ett litet missfärgat hål vid nacken bak. Antagligen där stöldmärket har suttit. Känns väldigt trist då jag blev totalt förälskad i klänningen.
Lite detaljer som missats är att det är knytband bak på båda klänningarna.
Den röda är ju bara allt för underbar. Och ni som läst äldre inlägg i bloggen kanske, som jag, tycker den påminner lite om den där jag efterlyste. Måste säga att den här bilden inte alls ger klänningen rättvisa. Den har en riktigt härlig puff på kjolen. Kommer bli en av favoriterna i sommar, var så säker.

Så här såg den andra klänningen ut




De flesta av er lär nog inte känna igen Matas produkter, men det är de enda produkter när det gäller ansiktsrengörning jag använder. Just de här två innehåller vitamin B3 och Kamomill, dessutom är det desinfekterande (heter det så på svenska? :-S) Kommer definitivt gå tillbaka när jag får lön nästa gång och införskaffa fler produkter, så som djuprengörande ansiktsmask och bodyscrub.

Matas är en dansk materialistkedja som säljer allt från skönhets- och hudvårdsprodukter till häslokost och naturläkemedel. Ungefär som Kicks gone wild. Det finns 4 butiker i Sverige, 2 här i Malmö, en i Varberg och en i Hyllinge. Kan verkligen rekomedera deras egna, eller stribede som de kallar det, ansiktsrengörning. De tar bort allt utan att man blir snustorr och irriterad i ansiktet.



Nu ska jag krypa upp i soffan och se Epic Movie tillsammans med älskligen. Har inga som helst förväntningar på den filmen förutom att den mest troligen är urdum och pinsamt löjlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback