Förvirring

Idag har varit en helt otrolig dag. Börjar med att larmet på mobilen ringer vid 05, snoozar och blir helt plötsligt övertygad om att mitt menyspråk står på tyska. Tänker never mind och somnar om. 10 min senare är det samma visa, men orkar inte riktigt bry mig då heller. Tredje gången klockan ringer har jag väl vaknat till lite bättre och bestämmer mig för att kolla. Nu står menyspråker självklart inställt på svenska. När jag fått det bekräftat går jag ut som ett ljus igen.
5.45 lyckades jag komma upp. Under tiden jag slumrat vidare har det tydligen åskat rejält här. Inget jag lagt märke till.

Duschar och får för mig att jag ska få in en låt på min mp3-spelare. Det hela slutar med att jag raderar hela makens playlist i winamp. Ja, förutom Tokio Hotel. Så han får fixa det, hjälper mig att få över låten och springer sen till duschen.

Vad har hänt sen...? Jo, vält en vattenflaska på jobbet (tom som tur var), skickat mail till fel adress och skvätt vatten i skon när jag skulle skjölja ur en mugg. Hade nog varit bäst om man stannat i sängen...


Så för att varva ner när jag kom hem, fastnade jag framför lite trams. Dels har jag ritat en gris, en personlighetsgris.

image124

Toward the middle, you are a realist.

Facing right, you are innovative and active, but don't have a strong sense of family, nor do you remember dates

With many details, you are analytical, cautious, and distrustful.

With 4 legs showing, they are secure, stubborn, and stick to their ideals.

The size of the ears indicates how good a listener you are.
The bigger the better. You drew large ears, you are a great listener!

The length of the tail indicates the quality of your sex life.
And again more is better! You drew medium sized tail

 



Söt sak... testa ni också
här :-)

Dessutom har jag lekt lite med MyHeritage Celebrity look alike. Här är resultatet för det.. lite egotrip där :-D




Är glad för resultatet med tanke på att bilden inte är speciellt bra. Men det brukar ju mina bilder inte vara :-p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback