Favourites

Jaja, blir man utmanad får man ju anta den då :-p

1. Vad gjorde du för tio år sedan?
Letade febrilt efter en överdel till kjolen jag skulle ha på skolavslutningen, se det började redan i 7:an :-D

2. Vad gjorde du för ett år sedan?
Bodde i KAOS, lägenheten var nymålad och det var dags att börja inreda.

3. Fem snacks du gillar:
* Salta pinnar
* KIMs snacks alla smaker
* Naturchipsen från OLW
* Popcorn (varför smakar biopopcorn inte smör längre?)

4. Fem sånger du kan hela texten till:
Vet inte ens om jag får till fem...

* The cross - Within Temptation
* Unwanted - Avril Lavigne
* Hello - Evanescence
* Coming Undone - Korn
* Tearjerker - Korn

Vadå udda blandning.

5. Fem saker du skulle göra om du var miljonär:
* Utbilda mig
* Öppna eget
* Resa
* Köpa mig ett sommarhus nånstans varmt och vid vatten
* Spara för framtiden

6. Fem dåliga vanor:
* Lat
* Oekonomisk
* Gör aldrig färdig saker
* kommer med dåliga ursäkter
* allt för negativ

7. Fem saker du gillar att göra:
* Sy
* Fönstershoppa
* Partaja
* sovrumsgolf
* Shoppa

8. Fem saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa:
* Päls (äkta alltså)
* Catsuit
* Highwaistbyxor
* Platåskor
* Batikfärgat

9. Fem favoritleksaker:
* Mobilen
* Datan
* Symaskinen
* mp3-spelaren
* Min delfin :-p

10. Fem personer jag vill se göra den här undersökningen:
*
Abus
* Lelle
* Ellis
* Storebror
* Den som känner sig manad




A is for age: 24
B is for booze of choice: Vin eller nån god drink (mojito)
C is for career: Inte just nu nej...
D is for your dad?s name: Sune
E is for essential items to bring to a party: Humor och ett glatt leende
F is for favourite song at the moment: Tokio Hotel - Through the monsoon
G is for favourite game: Har nog inget favoritspel, utöver ett busigt förspel då :-p
H is for home town: Sveg antar jag
I is for instruments you play: Har kunnat spela klarinett, och är väl lite självlärd på gitarr, men utöver det inget alls
J is for jam or jelly you like: Björnbär, den gamles fabrik's julmarmelad
K is for kids: finns 2 terrorister här
L is for living arrangements: med familj i lägenhet
M is for mother?s name: Kerstin
O is for overnight hospital stays: Oj, en 8-9 sammanlagt tror jag, i samband med förlossningar
P is for phobias: insekter, höjder och trånga utrymmen
Q is for quotes you like: "But I, being poor, have only my dreams; I have spread my dreams under your feet; Tread softly because you tread on my dreams."
R is for relationship that lasted the longest: 5 år and counting
S is for sartorial style: Personlig trend skulle jag nog kalla det.
T is for time you wake up: Allt mellan 5-9 beroende på jobb och om man får sovmorgon på helgerna
U is for underwear: Trosor och bh, ibland låter jag tuttarna hänga fritt också
V is for vegetables you love: Typ gurka...
W is for weekend plans: Ska bowla med jobbet på fredag, förhoppningsvis klippa mig på lördag. Sen kanske det blir lite shopping, vem vet.
X is for x-rays you?ve had: Hos tandläkaren och ett knä när jag gick i 1-2 på gymnasiet eller nått sånt.
Y is for yummy food you make: fläskfilé med tagliatelle och citronsås, het kyckling med couscous
Z is for zodiac sign: Fisk
Å är åt dem du vill skicka listan vidare till: Ellis och Abus då antar jag eftersom Lelle redan gjort den :p, plus alla andra som känner sig manad
Ä är för älsklingstrend: Klänningen!
Ö är för en önskan just nu: Att min huvudvärk släpper snart

Kommentarer
Postat av: Fröken Fredag

Haha, härlig lista :)

Postat av: Pär

Så du utmanade mig att göra denna också...
Sagt och gjort, utmaningen accepterad och avklarad :-)

2007-05-26 @ 22:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback