Dagens filmtips!

Har precis sett en film som heter Because i said so, med bla Dianne Keaton och Mandy More. En hellyckad familjekomedi utan att bli för pinsam. Tänk er en mamma som söker en livspartner till sin dotter, genom en annons online. Ja, ni kan ju räkna ut resten. Verkligen sevärd. Ger den faktiskt 4 av 5 D:n.
För er som är skarpsynta kommer även känna igen Lauren Graham (Gilmore Girls) och Piper Perabo (Coyote Ugley).


Annars har det inte blivit så mycket. Var ut till Buddha Lounge i fredags med en väninna. Hade lite going away party, för hon ska flytta till London ett tag. Fråga inte varför, hon vet inte riktigt själv.
Såg nu att på lördag har de lite mode extravaganza, för er intresserade som är över 25. Det blir modevisning i clubbmiljö och det visas måsten till våren och sommaren. Det hade varit nått det. Se till att vara där i tid! Och skvallra till mig om det sågs något intressant ;-)

Själv ska jag dit på fredag (ja, igen). Ska fira lite födelsedag den här gången med en long lost friend. Ser verkligen fram emot att få träffas.


Enda inköpet den här månaden, förutom linser (när de nu kommer), blev en väska från Wedins. En vit canvasväska med läderimmitationer, lagomt stor och bara ETT stort fack. Så slipper man tappa bort allt. Den har precis allt jag önskat av en sommarväska. Dessvärre har mina jeans redan lyckats missfärga dem, plus något annat också. Har fått en fläck på undersidan. Tror jag ska börja jaga en tvättrådslapp. Bilder kommer senare.

Appropå tvätt.. har insett att jag är glad för att jag har en svart jacka. Såg idag mindre charmerande fläckar. Sandfläckar. Det är sånt man får när man hämtar dottern på dagis. En överlycklig tös, dränkt i sand som slänger sig kring halsen på en. Men men, det är väl sånt man får ta. Tur att den går att tvätta i alla fall.

Nej nu säger jag god natt. Jobbar kväll imorn, men har lite att göra innan jag ska rusa iväg till dagis.

image86


Det här inlägget ville inte bli publicerat igår, så jag får göra det idag istället.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback