Come to mama!!

Sprang förbi Tessie på väg till jobbet idag, och undrade över min klänning. Hon i kassan (chefen) hade inte haft tid att kolla upp det då de varit underbemannade. Nu på eftermiddagen ringde hon och sa att de hittat en medium till mig på lagret, så det är bara att hämta. Blev överlycklig!! Springer in dit på väg hem från jobbet imorn. Går ju därförbi i alla fall.

 ← Mine!

Annars har det inte hänt så mycket. Sitter på jobbet och missbrukar Lambi näsdukar. Näsan är täpt ena stunden och rinner som en trasig kran den andra. Kikade lite på H&M innan jobbet, och såg lite klänningar och en t-shirt som det definitivt stod mitt namn på. Såg ett snyggt halsband också. En vanlig enkel siverkedja i två lager. Den blir min så fort jag får in lite pengar.

Sitter och funderar ut en ny design på min sida också. Maken skulle visst hjälpa mig, han som kan css-koder lite mer än mig. Men kommer nog helt gå från stilmallen ivart fall. Hur det blir vet jag inte än. Den som lever får se.

En timme kvar, och jag vill bara hem och äta. Middagstips någon?

Kommentarer
Postat av: Hannah

vad söt klänning. :) Assnygg design förresten :D

Postat av: Hanna

Svar : Jo tack - fy va arg jag va!!

Söt klänning !:)

2007-05-10 @ 20:09:14
URL: http://londonhannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback