At the worlds end

Den skulle jag ha sett idag. Men det visade sig att det körde ihop sig med tågresan hem från Lund. Så för att inte riskera att bli sittandes där, beslutade jag mig för att stanna hemma istället. Riktigt trist faktiskt. Får bli film hemma istället. Arthur and the Invisibles.

Hade egentligen sett fram emot Project Runway, men nu orkar jag inte se det. Vill krypa upp i soffan med älskligen istället. Tog mig tid till ett pilatespass också, så nu ska jag äta godis och salta pinnar med gott samvete. Har planerat in ett till pass imorn. Beach 2007: Here i come!! Ska bara ha en bikini först.

Nej, film var det...

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Heej :-)
Stor CIDER Special på TheGuide idag!!!

Postat av: Jörgen

Hejsan! :-)
Snart ska vi göra en INTERNET SPECIAL på TheGuide, där vi kommer att bedömma en massa olika sidor på nätet.
Till det behöver vi DINA TIPS på Siter, både bra och dåliga!
Hoppa in på vår sida och lämna dina tips!
Thanks!

2007-05-25 @ 14:07:28
URL: http://www.TheGuide.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback