Antar utmaningen!

Fick en utmaning av Lelle, och då måste man ju anta den.

Tre saker jag inte förstår:
- Våld mot barn
- Krig
- teknik

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet jag sitter vid:
-  Mobil
- Armband från HM
- Vattenflaska

Tre saker jag gör just nu:
- Väntar på samtal
- Bloggar
- Småpratar med kollegor

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
- Slå stort på modehimlen
- Renovera å inreda ett hus (jag också faktiskt)
- Designa kostymer till en stor sci-fi film

Tre saker jag kan göra:
- Ligga minst ett år före trenderna
- sy
- Shoppa

Tre saker jag inte kan:
- Datorer
- mönstersticka
- Köra bil

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
- Lära mig mösterkonstruktion och gradering
- Screenprint/trycka på tyg
- Fler språk

Tre favoriträtter:
- Het kyckling
- Pasta med fläskfile och citronsås
- Tjälknul/knöl med potatisgratäng

Tre personer jag utmanar
-
Flisan
- Storebror
-  Alla som känner sig manad ;-)

Ok, kunde visst inte länka till brorsan. Men det finns en länk där --> (till höger alltså)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback