Sköna vår välkommen!

Har varit riktigt härligt väder ute idag, 12-13 grader, svag bris. Helt underbart. Lite trist bara att grabben låg i feber hela dagen igår. Ville inte riktigt ta med honom ut.


Lagomt till att jag behöver nytt puder såg jag att IsaDora kommit med ett mineralpuder. Funderar på att testa det faktiskt. Behöver i så fall en ny borste också, men det skulle jag haft ändå. Min har ett par år på nacken nu.
Men info om IsaDora mineral makeup finns
här.

image65Har varit tvungen att rensa bland mina nagellack också. Resultatet blev att ett fick stanna kvar. De andra var helt enkelt så gamla och sega att de inte gick att använda längre. Det blir alltså att uppdatera den samlingen till sommaren. Det som fick stanna är mörkt lila. Känns varken vår eller sommar. Vet bestämt att det kommer ingå ett corall-färgat nagellack i samlingen. Tycker det är så snyggt på naglar.



image66Går fortfarande och velar angående den där modevisningen i Köpenhamn på fredag. Har inte lyckats leta fram någon att gå med, men är riktigt sugen på att gå. Så överväger nu att gå själv. Blir säkert jättespännande. Och vet att jag kommer ångra mig om jag inte går... Jobbar till 4 den dagen, och modevisningen är kl 21. Man borde ju hinna hem och äta... Är en visning kl. 22 också. Bestämmer mig nog under veckan. Är ju ett ypperligt tillfälle att fixa till min underbara 40-talsklänning och inviga mina bruna pumps.


Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan och äta en Daim-strut. Hoppas det hjälper lite på huvudvärken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback