Representabel?

Detta blir nog outfiten för intervjun imorn:

image33
  • Vit oversize skjorta från Vero Moda
  • Shorts som jag gjort själv av ett par gamla chinos
  • Svarta leggins från H&M
  • Ett svart flätat skärp i midjan som jag köpt på KappAhl

Skor till blir mina svarta ballerina med kilklack. Är i valet och kvalet om man ska ha ett lila linne under skjortan. Den är ganska tunn.
Mottager gärrna kommentarer ang detta :-)

Som alltid blir det min röda dixie till, ska nog se om jag kan få in bild på den också nån dag. ska nog ta och sätta på axelremmen på den igen. Blir lite småknöligt att hela tiden bära den i handtagen. Speciellt om man ska ha fler saker med sig.

Håret är en annan fråga... ha utsläppt och tråkigt som det är tror jag. Tycker det blir lite överstylat med ett diadem. Kanske tar undan luggen med en hårnål eller något sådant.

Jaja, det blir nog bra till slut :-)



Har ivart fall insett att vi verkligen behöver en helkroppsspegel. Börjar bli lite jobbigt att ta kort på sig själv med självutlösaren. Man ser ju verkligen interlligent ut på de bilderna :-p

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha helkroppsspeglar e bäst :)!!! Den där outiften rockar å d blir INTE överstylat me diadem. In me bild på Dixien *s*...

2007-03-13 @ 08:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback