My beloved Dixie

Nu har jag äntligen fått till en bild på min älskade Dixie-väska. Så här ser den ut:

image38

Är både handtag och en avtagbar axelrem på den, vilken jag aldrig använder. Stor och rymlig är den också, måtten är 33x23x12 cm.
Snubbladen över den i Köpenhamn före jul. Minns inte riktigt vad butiken heter, men den ligger efter Strøget. Såg den igår, men nu minns jag inte namnet. Tänker alltid på Complete, men så heter den ju inte. En liten butik med olika väskor, nästan uppe kring Amager Torv på höger sida om man kommer från Rådhuspladsen. Jaja, får kolla upp det nästa gång jag traskar där inne.
Den kostade mig(läs maken) 350 dkk, ca 436 kr med nuvarande kurs. Den här kommer leva med länge. Är supernöjd med den. Sen får trendspånarna säga vad de vill ang vilka färger som gäller.

Så, lelleluss, nu har du fått en bild på dixien.


Vill ni se mer så gå in på
www.dixie.dk . Finns en massa spännande saker där att kika på. Så vitt jag vet finns det ingen återförsäljare för just detta märke här i Sverige. Inte vad jag hittat ivart fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback