Minishopping

Här kommer en liten redovisning om vad jag har inhandlat under den senaste månaden. Inte mycket men har redan fått ett par favoriter bland dem.


  1. Två ribbade bomullslinnen från H&M, kostade 49kr/st. Ska helt klart ha flera färger i den modellen.
  2. Ett svart flätat skärp från KappAhl, kostade 129kr.
  3. En kofta av märket Soaked, köpt på Brothers/Sisters för 399kr. Hade tänkt en gråblå med bara en ficka men den var trasig.
  4. En vanlig svart kofta från Vero Moda, kostade 79kr om jag inte minns fel.
  5. En röd bastop från Vero Moda, kostade också 79kr om jag inte minns fel.
  6. En vit oversize-skjorta från Vero Moda, minns inte vad den kostade nu.

1+2.



3.

4.

5.

6.



Sen köpte jag mig även en ny mobiltelefon. Min gamle trotjänare, Motorola Vr Razr, började ge upp och bete sig konstigt. Så det var på tiden att det skulle bli en ny.
Och den här blev det (lånar från SE's hemsida)

image37

Länkar också
http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=se&lc=sv&ver=4000&template=pip1&zone=pp&pid=10653


Är alltså riktigt förtjust i den. Precis en sådan jag gått och väntat på. Tunn och med alla funktioner jag vill ha. Bra kamera är det också. Mina vårtecken tidigare i tråden är tagna med den kameran. Kan verkligen rekomendera den!


Enda nackdelen med shoppingen är att jag fortfarande inte fått tag på "mina" jeans. Ett par mörkt denimblå fit squin från H&M. Har ett par svarta och trivs så bra i dem. Men de blå är alltid slut i min storlek när jag är ute och letar efter dem. Börjar bli lite irriterande nu :-(
Och ska jag beställa dem så får jag dem inte förns i mitten av april.. vet inte om jag vill vänta så länge. Jaja, den som väntar på något gott...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback