Mensmonstret äntligen tillbaka på jobbet!

Ja, jag är ett mensmonster. Har allt som kvalificerar en människa till att vara just ett mensmonster. Jag är lättirriterad, alla taggar utåt och extremt rastlös. Till det kommer en enorm trötthet, överaktiv urinblåsa och en mage som praktiserar luftballong. Och jag har inte ens fått mensen än, utan detta är bara en förkänning. Mensen kommer på lördag.

Vad annars? Jo, tillbaka på jobbet. Är så lugnt så man får sitta och kolla telefonen så man inte sitter på paus. Rätt skönt ändå, men vad för driver man egentligen tiden med? Ja... det visar sig väl antar jag.

Rent modemässigt är jag väldigt nyfiken på Madonnas
H&M kollektion. Har sett ett par saker jag gärna hade lagt vantarna på, men allt lär väl försvinna på en gång försäljningen startar. Har ingen lust att sitta och bevaka hemsdian, och jobbar så jag kan inte stå och köa tillsammans med ett x antal fanatiska människor. Minns ju vad som hände här när Victor & Rolf släpptes, var ju totalt kaos. Men har ju inga pengar att handla för heller, so why bother.

Kan däremot ha hittat ett par gula ballerina. De kommer från Vagabond, vars sida jag så klart inte kan komma åt här på jobbet . Hos zoovillage kostar de 550kr och ser ut så här. Ska nog hålla ett vakande öga på Vagabondbutiken här i stan. De var inte riktigt lik de jag sett hos French Soel, men de var tillräckligt söta. Frågan är hur de sitter, och hur de ser ut IRL. Ska nog kika hos Håkanssons också när jag får tid. Kan ju vara att de har något sådant också.

Annars vet jag väl inte om jag har så mycket mer att blogga just nu. Är som sagt på jobbet, har precis ätit lunch. Bräckt lax med spenatstuvning och potatis. Var faktiskt rätt gott. Nu väntar man bara på nästa samtal...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback