mammaglamma

Idag mammaglammar man verkligen. Har inte tagit mig tid att duscha, har ringar under ögonen och ser allmänt glåmig ut.

Dagen outfit är som följer:

  • Ett grått gammalt linne, lite längre i modellen.
  • En grå huvtröja från H&M.
  • Gamla grå/svarta mysbyxor.

Till det kan man kan man lägga till min svarta trenchcoat-jacka, en brun virkad halsduk och ett par rosa slitna sneakers från blend. Eller ivart fall när jag varit ut.

Risbusken på huvudet är uppsatt i en klassisk hästsvans och ett diadem för att hålla luggen borta.

Tror faktiskt jag skonar er från att se det på bild ;-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har också funderat på att köpa mig ett armbandsur. Har inget alls nu och får förlita mig på mobilen. Men det är svårt att hitta nått snyggt och stilrent. De flesta har ju så mkt lull-lull.

2007-03-17 @ 16:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback