M by Madonna

Åh, vad det kliar lite i fingrarna att klicka hem ett par plagg från den kollektionen. Tycker den vita trenchcoaten är sjukt snygg, lika så de svarta caprisbyxorna och ett par av blusarna. Sen är ju klänningarna att dö för. Tyckte den itne var så mycket för världen det första jag såg av kollektionen, men den har verkligen växt till sig ju mer man tittat på plaggen.

Tvivlar dock på att jag kommer köpa något. Osäker på ekonomin och dessutom så sitter jag ju på jobbet.
kollektionen släpps i vart fall på hemsidan kl.10, och antar att plaggen kommer gå åt som smör i solsken.

H&M Shop




Såg de gula ballerinorna från Vagabond här igår, och blev faktiskt beskviken. En kycklinggul kanvassko i trist design, med gult bommulsband. Trodde faktiskt det skulle vara ett satinband eller så. Kommer inte hamna i min sommarkollektion av skor, det är säkert.

Däremot hittade jag ett par söta ballerina/mockasiner hos Din Sko, så här ser de ut . Den finns i guld och vitt också och kostar 280 kr. Har inte bestämt mig för om jag vill ha ett par i brons eller i vitt. De i brons var ju riktigt snygg. Men måste nog se dem live först.

Sen har jag nog nästan bestämt mig för att gå på den modevisningen ialla fall. Ibland måste man väl lära sig att stå på egna ben också, och inte bara gömma sig bakom andra. Syns man inte så finns man inte. Ska nog gå med kameran i högsta hugg :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Menar du sidenklänning som hade vit skärning under bysten? Den va rååfin :). Men ja ser ut som en dumbo i klänning *s*....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback