Klockor

Är lite på jakt efter en snygg, lite festligare klocka men har inte riktigt hittat något jag gillar. Har två klockor som behöver nytt batteri. Den ena är mer en vardagsklocka, och den andra är något som säkert varit en prenumerationsgåva från typ Allers. Maken vann den i en tombola dagen efter vårt bröllop, så jag har lite sentimentalt band till den. Men tror det kostar mer att byta batteriet än vad klockan är värd.

Så har kikat runt lite och kommit över 4 olika modeller som jag fastnat lite extra för.

  1. Lisbon silver Dial Steel från Dolce & Gabbana, hittad hos uret.se. Pris 2.875kr.
  2. Kyoto Brown från Storm, hittad hos Stjärnurmakarna. Pris 1.199kr.
  3. Modell 780032 från Pilgrim, vet dessvärre inte priset på den.
  4. Denna från Fossil, också hittad hos Stjärnurmakarna. Priset på den är 1.195kr.

Lutar faktiskt mer åt den Kyoto. Tyckte den var riktigt stilren och snygg. Men nu dröjer det nog ett tag innan jag har möjlighet att invistera en ny klocka. Tror glasögonen kommer före. Men det skadar ju inte att plöja över utbudet och se vad som finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback