Här kommer solen

Här nere i Skåne skjuter våren ut. Överallt finns vårtecken, och idag kom ljuset. Klockan är nu 07:08 och solen har precis vaknat. Känns riktigt skönt faktiskt. Nu fattas bara värmen, men det kommer nog snart.



Igår var sista dagen på vår utbildningsvecka. På måndag börjar allvaret. FIck ganska bra arbetstider nästa vecka ändå. Börjar 7.45 och jobbar till 14.30, så det blir inte jättelånga dagar för ungarna på dagis. Dessutom är jag ledig på onsdag, så det känns ganska bra.
Efter vi slutade igår tog vi på after work för att få ett trevligt avlsut. Jättekul att kunna få ett icke-jobb basserat samtal. Vi kommer få ett skitkul år tillsammans.

Så nu förstår du varför jag inte svarade mamma. Var hemma vid halv nio och var helt slut. Man blir riktigt trött efter en hel vecka på jobbet :-)

Nu ska jag krypa upp i soffan med mina små guldklumpar och se Toon Disney.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback