Drömmar om sommaren

Idag har jag försökt hålla kvar vårkänslorna och gjort en liten inköpslista på vad jag skulle vilja ha i min sommargaredrob. Det enda jag inte kunnat hitta är en bikini, men så är jag väldigt obeslutsam när det gäller sånt också.
Här är ivart fall vad som just nu står på min önskelista.

image56

  • Röd lite längre kofta från H&M, 198kr
  • Vit blus från H&M
  • Gul lång top med vävda ränder från H&M, 129kr
  • Carmencita top i vitt från Gina Tricot, 199kr
  • Gult, vitt och randigt linnen från H&M, från 49,90kr/st (det randiga kostar 69,90kr)
  • &Denim capris från H&M, 298kr
  • Svarta capris med knäppning i benslut från H&M, 149kr
  • Doris Denim Dress från Ginta Tricot, 349kr.

Hmm.. något mer än mig som inser att H&M är en av favoritbutikerna? :-p


Favoritfärgen i sommar verkar bli gult. Försöker mig lite på rött också, men passar inte i alla nyanser. Har sett en röd tunika hos Vero Moda som jag är riktigt sugen på till sommaren. Finns säkert en massa annat man kan lägga till också.
Och har fortfarande inte hittat ett  par gula ballerinas som faller mig i smaken, inte i min prisklass ivart fall. Blir väl att man får ge upp och nöja sig med en annan färg.

Har ialla fall insett att tunikan nog kommer bli mitt favoritplagg i sommar, tillsammans med min vita oversize-skjorta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback