Blir det Pilgrim i solen?

Medans make fick sina ögon undersökta stod jag och kikade på solglasögon. Är ju dags för den säsongen nu, och jag äger inte ett enda par än så länge. Fastnade för ett par från Pilgrim, har alltid tyckt om designen på deras solglasögon. Helt i min stil :-)
Så här såg de ut och de kostar kring 2000kr. Är så dålig på att komma ihåg priser. Kan vara lite farligt faktiskt :-p

Sen hittade jag de här på deras hemsida. De var också riktigt läckra. Får nog spana efter en pilgrimåterförsäljare med större utbud. Om inte annat får jag väl åka över sundet.


Passade även på att kika lite på glasögonbågar åt mig själv också. Börjar gå mot den säsongen nu då ögonen inte är lika glad för linserna.
Av dem jag provade var det dessa som jag fastnade mest för. De kommer från Miu Miu och där jag kikade kostade de "bara" 1.180 kr. Väldigt överkomligt.

Det var allt för nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback