Bitte kom till Sverige, Bitten!

Antar att jag är lite efter nu, men läste idag om Sarah Jessica Parker's nya klädlinje, Bitten. Blev jätteglad, fram tills det att jag läste att det är väldigt osäkert om den kommer till Sverige. Har både SJP och "Carrie" som stilikon, vilket jag känner på mig att jag inte är ensam om heller.  Hade varit kul om någon vågat satsa lite på denna linje, tror faktiskt att den skulle sälja. Hade jag haft pengar hade jag öppnat webshop och sålt kläderna. Men det får förbli drömmar. Men som det ser ut nu kommer linjen säljas exklusivt hos den amerikanska kedjan Steve & Barrey's.
Hade ivart fall varit kul om man fått se lite bilder, men det kanske kommer. Skulle visst vara en blandad kollektion.

Och måste faktiskt hålla med Aftonbladet om att den människan inte kan se sunkig ut,
se bara själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback