Äntligen!

Idag hände det. Det som bekräftar mina teorier ang shopping. Man ska inte leta efter något speciellt man vill ha. Vet inte hur länge jag har letat efter ett par mörk denimblå &denim Squin i storlek 28. Var nära och ge upp ett tag och tänkte "äh jag beställer istället", men jag hade ingen lust att vänta en månad på jeansen. Har ju redan jagat dem en månad.
Men så idag låg de där som en uppenbarelse och bara ropade på mig. Detta är just nu min aboslita favoritmodell när det gäller jeans.

← my precious.

Måste säga att jag gillar deras varningslappar också


Hoppas att man inte ska besöka någon med ljusa möbler inom snar framtid då.




Veckans fynd måste vara den här med drapperad rygg
Synd bara att innehållet inte är lika välskräddat. Men det kommer det också.




Dagens vårtecken måste bli dessa söta Snödroppar. Lite försynt tittade de fram mitt ibland några buskar.

image48

Kommentarer
Postat av: Lelle Lus

Den där rosa tröjan e suuperfiin!!! Draperat fram lr bak e bland d snyggaste :). Jeansen va snygga me!

2007-03-16 @ 08:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback