Snabbleverans

Igår kom paketet. Trodde inte det skulle gå så snabbt. Beställde i måndags och igår kom den. Min t-shirt. Är extremt nöjd med den, otroligt härlig och sådär charmigt sliten. Och den sitter som en smäck. Vilken t-shirt? Min Tokio Hotelt-shirt så klart!

image134
Trycket i närbild, det grå glittrar!

Haha ser ju inte ens ut som ett miffo på den bilden. Måste vara t-shirten som gör det. Kjolen som syns lite halvdåligt är från H&M och är en av mina senaste invisteringar. Den är egentligen inte så mycket längre. En sån där halva-låret-kjol. Men oj så härlig när det är varmt ute. Minns inte vad den kostade, men har för mig att den inte var så dyr. Och nej, det är inte en fläck. Det är solen.

Nu är det bara att vänta på nästa paket. Kom på igår att den där gula t-shirten nog inte är så bra att ha på jobbet, men får använda den när jag är ledig då.

Kommentarer
Postat av: H

Superdupersnyg ;)!!!! Å inte d minsta fjortis, så d så!

Postat av: Angelicas Closet

Det är härligt med snabba leveranser!
:)

2007-06-12 @ 17:24:40
URL: http://angelicca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback