Redo för beachen?

Nej, faktiskt inte. Hade ögonen på ett par badshorts från BlendShe i turkost, sand och cremefärgad kammouflage. Tänkte att det kunde vara ett snyggt komplement till min bikini. Men så visade det sig att den är grön och gulblomig. Visst det är lite inslag av turkost i den också, men det är så det skär i ögonen att se dem två tillsammans.

shortsen och bikiniöverdelen

Ni förstår vad jag menar. Trivs inte riktigt i min bikiniöverdel, så jag hade hoppats lite på att man kunde byta ut överdelen till en halterneck eller en bandeu och ha shortsen som komplement till hipstearsen från den gamla bikinin. Fick på nått sätt för mig att min gamla skulle vara mer turkos. Inser nu hur fel jag hade. Samtidigt drar jag en suck av lättnad över att jag inte beställde shortsen i fredags.

De är ju snygga, kanske blir att man åker över sundet och ser om de finns i butiken. De kanske har överdelar till den också.
Är ni intresserad finns de för övrigt hos SmartGirl under nyheder. De kostar 89,74Dkk vilket är ca 110Sek.

Annars hade jag ögonen på en snygg överdel från Ellos, men vet inte om jag orkar beställa. Vill helst prova först. Får väl leva med den jag har så länge, och jaga en ny bikini när jag får lön nästa gång. Fast då har ju nästan halva sommaren gått redan.
Men å andra sidan så har jag ju tillräckligt med tid för att göra lite pilatesövningar och komma in i beachlooken istället. Det behövs kan jag ju säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback