Glasögonorm

Idag har jag varit till optikern och tittat ut nya bågar. Det blev ett par svarta Burberry i plast. Det snyggaste paret de kunde hitta som passade mig. Är ju lite konstig där som med solglasögon.

 knappt 3500 går kalaset loss på, så lite mer än jag hade räknat med. Då får jag i och för sig ett par solglasögon på köpet. Ett par vanliga bågar med tonat glas i, blir tydligen med min styrka också. Så det är väl ett plus. Blev också ett par svarta i plast. Men mer diskret än de där Burberry.



Så ser de ut. Bilden kommer från
FramesDirect.

Annars är det inte så mycket nytt under den varma solen. Mor och far kommer idag och blir tills på fredag. Då tar de de små med sig till norr för lite hälsosamt sommarlov. Kommer sakna dem väldigt mycket, även om det ska bli skönt med lite "ledighet".

Nu slutar man snart, och då blir den en helvetestur med bussen. Hade hellre gått hem faktiskt. Men men.. får göra det nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback