Fjortismia

Mitt namn är Maria, jag är 24 år och har precis blivit en fjortis!

Ja, jag har hamnat efter i utvecklingen. Var aldrig fjortis i tonåren, så jag antar att jag får ta igen det nu. Planerar nämnligen mitt nästa inköp. En fant-shirt med Tokio Hotel. Känns fruktansvärt fjortis. Är hooked på musiken, och grabbens röst lägger sig som bomull kring trumhinnan. Trots detta känns en t-shirt lite väl mycket fjortis. Mest därför att jag vet att de kommer avgudas av alla tjejer från 10 och uppåt. De är ju såååååååååååå söta. När de äntligen gör sig stora och slår i Sverige det vill säga. De är ju inte så jättekända här, än ska man dock tillägga. De yngre känner säkert till dem, frågan är då om det mest beror på musiken eller utseendet? Vet själv att jag hade varit helt såld på Bill om jag varit tonåring nu. Men sånt är man för gammal för nu. BARNAROV?!





Så ser den ivart fall ut. Om någon mer är intresserad av att leka fjortis finns de + mer att köpa hos deutschrock.de.
Alla priser står i ? och frakten går på ?12.00. Går att få sidan på franska, tyska och engelska.
Lite bakrundsfakta till t-shirten. Det är bandet själv som designat trycket och den har en used look. Alltså, den är lite sliten i fållarna och så, som t-shirt lätt blir om de används mycket. Lite småcharmigt tycker jag. Den här t-shirten plus frak blir ?41.99, alltså 385Sek. Det är väl värt det, tycker jag...

För er som inte riktigt lokaliserat detta band än, så finns det lite info i ett av mina tidigare inlägg.

Orkar ni inte läsa det så kommer här ett litet smakprov.



Tokio Hotel - Rette mich



OK, frågetecknen i texten ang priset på t-shirt och frakt ska vara ett eurotecken, men de var visst inte så glada för dem.. trots att de finns med bland blogg.se's specialtecken.

Kommentarer
Postat av: H

Haha d e helt ok att va fjortis trots att man e 10 år äldre ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback