dinturiel.se

Japp.. nu finns den dinturiel.se. Har inte hunnit gjort så mycket med den än, men det kommer. Kommer ha en blogg där också, och är nu i valet och kvalet om jag ska låta min egna kreativitet få utlopp där. Alltså ha den som en protral för mina egna skisser och designer. Men ändå ha kvar den här och prata strunt på. Eller så dumpar jag helt enkelt den här bloggen. Vi får se vad som händer. Kan blir en extreme make over på den här också.


En annan sida som jag sett att den kommit upp är Kjicks of Sweden. Den klänningen jag tittat på finns för försäljning där nu under juni.

Är löjligt sugen på att köpa den, min Satin Princess. Men det blir hårklippning och glasögon den här månaden. Plus att en av mina väninnor kommer på besök. Vet inte ens om jag kommer ha råd att göra något då. Får hoppas på att jag får bra lön den här månaden. Ska ju hemöver också i mitten av juni, så då går det ju lite pengar till hyrbil och sånt.
Får bara sitta och dreggla över den iställt. Har ju två klänningar som jag inte fått möjlighet att använda än. Men det blir nästa gång det är varmt och skönt. I alla fall den svarta. Måste ha skor till den vita. Hade velat ha ett par nätta ballerina eller ett par sandaletter. Beiga eller liknande. Såg ett par bruna med träklack på H&M förra veckan. Men köpte dem aldrig. Ångrar det lite nu.

Jaja, det är lätt att vara efterklok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback