Det tog tid...

I måndags kom änligen min Modette. Skickade in min prenumeration nån gång i april och fick inbetalningskortet i slutet på maj. Och nu har tidningen kommit. Men var är min premie? Skulle ju få en hand & nail creme och ett lipgloss från Clarins. Ska skicka ett mail till dem när jag kommer hem och fråga vad som hänt.

Tidningen verkar i vart fall intressant. Bläddrade lite lätt i den imorse. Man kunde visst vinna en t-shirt, det var jag lite nyfiken på. Men hittade inget om den på deras hemsida. Kanske bara jag som kollade för dåligt. Ska titta mer i tidningen när jag kommer hem.

Ser just nu mest fram emot lördag. Ska ju klippa mig. Ska bli så skönt. Hatar att ha lånt på sommaren. Trivs inte alls i det, utan det åker mest bara upp i hästsvans eller liknande. Dessutom blir det bara tunt och stripigt. Allmänt tråkigt! Mitt hår är inte gjort för att varken vara långt, eller att stylas speciellt mycket. Ibland är jag väldigt irriterad på min risbuske!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback