Close your eyes

But keep your mind wide open.

Det är tagline till en film jag såg igår,
Bridge to Terabithia. Oj, minns inte när jag grät så till en film senast. Rekomenderar den verkligen. En underbar film i fantasygengren, som kommer beröra alla. Huvudrollerna spelas av AnnaSophia Robb(Leslie) och Josh Hutcherson(Jessie). För er som har ögonen med er kommer även känna igen Zooey Deschanel(A hitchhiker's guide to the galaxy och Almost Famous) i rollen som Ms Edmonds.

Håll ögonen öppna hos er biograf. Hittar dessvärre inget premiärdatum för Sverige. Men SF får faktiskt skämmas om de inte visar denna film!

För er nyfikna kommer här en trailern.





Så har skatteåterbäringen kommit också. Äntligen får jag mig ett par glasögon. Som jag längtat. Nu ska jag bara ha tid hos en optiker.
Dessutom blev det lite över till hårklippning och min t-shirt. Klipptid är bokad, nästa lördag kl 12, och t-shirt beställd och betald. Så är det bara att hoppas på att den dyker upp också. Längtar!

Annars har det inte hänt så mycket. Jobbar en massa, så man får inte riktigt tid över till annat. Man orkar ju inte riktigt sitta framför datorn heller när man kommer hem. Och på jobbet får man inte riktigt tid över till att blogga.

Nej, nu ska jag krypa upp i soffan och se om det finns nått vettigt på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback