Fyndigt på Tradera

Denna läcka skapelse kom jag över på tradera förra veckan. Pris? 36kr + porto. Rätt överkomligt. Har sett ut de perfekta skorna till den också. Ett par svarta kilklacksballerina på Din Sko. Dessvärre finns det ingen bild på dem på Din Skos hemsida, så den får vänta tills jag köpt skorna. Hade tänkt göra det idag, men den butiken jag var in i hade dem inte i min storlek. Typiskt!.

Så här ser ialla fall mitt traderafynd ut



Bandet i midjan är bara ett vanligt satinband. Har hittat ett svart bältesspänne som jag ska göra ett skärp av. Ska inte vara så svårt. Bara att bränna av ändarna, sy fast ena sidan i bältesspännen och voila! :-)

Har insett att jag ser så himla dum ut på alla bilder som tas av mig. Ser jag naturlig kan jag döda åskådaren med blicken. Och posserar jag blir det så himla onaturligt, vilket resulterar i att jag ser urdum ut. Tips på vad man kan göra åt det något? Får nog börja posera med något i händerna, en väska eller något sådant.

Så är bara frågan, vad blir nästa traderafynd?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback