Vårens baksida

Känner mig helt utslagen idag. Allergierna har riktigt sparkat igång nu. Näsan är täpt, det kliar och jag blir som vanligt supertrött. Känns som jag varit uppe hela natten, och ändå har jag sovit som en tok. Dags för lite allergipiller snart nu. Måste bara se till att få ett par som inte gör mig ännu mer trött. Kanske ska testa en nässpray den här gången... Jaja, får väl prata med apoteket först.

Utöver mina allergiproblem har grabben fortfarande feber, börjar fundera på om han känner av allergi också. Blir nog ett samtal till sjukvårdsupplysningen ikväll. Mellan turerna till tvättstugan.






Fick mitt paket från H&M i fredags, blev jättenöjd med allt. Eller ja, nästan då. Beställde den
här i stl 36/38, vilket motsvarar stl S. Men den känns alltså mer som en stl L. När man lutar sig frammåt så visar man ju upp allt innanför tröjan. Och sånt är ju aldrig kul. Ringde och pratade med H&M Kundservice, och de sa att den ska vara så. Men att jag kunde skicka tillbaka den och få en storlek mindre. Så funderade på att göra det, tills det att hon i telefonen sa att just nu är de tillfälligt slut, och kommer in i lager igen i början på maj. Vill inte vänta tills i maj ju...  Funderar nu på att skicka tillbaka den och sen gå till butiken och köpa den istället. Så kan jag prova en storlek mindre. Eller kanske köpa något liknande någon annanstans.


 
Dessutom blev jag idag åter igen inkallad till intervju hos Zara i Köpenhamn. Ska se till att vara mer förberedd den här gången :-D Men har inte bestämt mig än hur jag ska göra. Jag går på intervjun så får vi se sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback