Ursäkta!

Har haft så extremt tråkigt idag att jag suttit och gått igenom gamla inlägg. Och måste få be om ursäkt för hur jag stavar egentligen. Hittade både stav- och grammatiska fel. Enda ursäkten jag har är att svenska har aldrig varit min starkaste sida, konstigt nog. Men till 99% av tiden är det mest bara slarv.

Fick första lönen igår. Var en sorglig syn. Var ju borta så mycket pga sjuka barn förra månaden, så det har dragit ner lönen regält. Så min planerade shopping får nog vänta en månad till. Har ivart fall hittat en väska som blir min då. En canvasväska från Wedins. Hittade dessvärre ingen bild på den, men kan lägga upp en när jag köpt den. Men den ser ut precis så som jag föreställt mig att min sommarväska ska se ut.


Var lite handy tidigare idag och lagade mina kilcklacksballerina. I ett stressmoment precis innan vi skulle gå igår morse lyckades jag sparka till en kartong och rycka bort knappen. Toppade en katastrofmorgon perfekt. Så hela dagen igår fick man bita sig i tungan för att inte låta allt gå ut över nån dum kund.

Har varit hemma idag, eller snarare blev hemkallad. Grabben har ögoninflammation. Och självklart skulle ju dottern med hem också. Så det har inte varit en lugn stund alls. Nästan så det ska bli skönt att gå tillbaka på jobbet imorn.



Har ivart fall haft kanonväder idag, hoppas verkligen det håller i sig resten av sommaren image28


Mer image84 till folket!



Ber om ursäkt en gång till om tryckfelsnisse lämnat sitt avtryck på texten!


Kommentarer
Postat av: H

Varför har du ramar runt dina bilder å inte ja :-|?? *Avis* ja vill ha tibax ramarnaa!!! Men dom ha bestämt att ta bort ramfunktionen helt, ja mejlade å fråga *suck*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback