Trötter

Det kan jag nog presentera mig som idag. Hade en heldag på fötter igår som innebar städning och ett besök på BVC. Grabben skulle på fyraårskontroll.
Där gick allt jättebra, och han klarade alla övningar med stil. Mamma var riktigt stolt.  Sen var det bara att hem och ta det  sista. När middag och allt var avklarat och städningen var klar visade klockan på 23. Sen ringde klockan vid 05.00 imorse. Skulle ju börja jobba 7.45, så man behöver ju lite tid på sig att komma igång och få de små liven klara.

I eftermiddag kommer mamma, pappa och 1x storebror på besök. Ett långväga besök. Ca 90 mil i bil, från Sveg hit ner till Malmö. De blir tills på söndag, och det ska bli härligt med lite avlastning. Ja, med besöket också förstås. Vad vi kommer hitta på återstår att se.Imorn blir det ivart fall lite kalas, blir bara familjen och makens farmor skulle visst också titta förbi.
Man börjar förstå nu vad det menas med  att tiden går snabbt med barn. Grabben fyller fyra år imorn, helt otroligt. Han har blivit så stor. Så imorn blir det tårta med 4 ljus och paket. Han har sett fram emot hans födelsedag sedan januari.


Den här tårtan hade passat honom


Vad vi kommer ha för tårta vet jag inte riktigt, men det visar sig nog.

Kommentarer
Postat av: Olov

Så ledsen att jag inte kunde följa med :(
Hoppas att vi ses snart ändå.

2007-04-20 @ 20:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback