Tidsfördriv

Ok, nu har jag bestämt mig. Ska nog behålla den där tunikan ialla fall. Den ska ju vara lite oversize, och jag börjar vänja mig vid den nu. Får hitta mig ett linne som jag kan ha under. Har sett snygga på Vero Moda som kostade under 100-lappen. Men det får nog vänta lite i så fall.
Är sugen på en ny sommarjacka också. Har min kavaj, men vet inte riktigt. Är nog egentligen inte så mycket för jacka på somrarna. Det känns för kraftigt... Så drar jag hellre på mig en kofta eller en tröja.

Däremot är jag fortfarande sugen på en alternativ väska till min dixie. Gärna en brun skinnväska. Fick ögonen på en vit från Chloé här tidigare i veckan, men den kostade 16.000. Var lite väl i överkant för min ekonomi. Men vet inte riktigt om jag vill ha en vit.


Snart påsk också. Känns väldigt tidigt faktiskt. Men helt ok ändå. Var faktistkt frost på backen imorse. Blev nästan tvungen att kika två gånger. Vintern har väl inte riktigt gett upp för våren än. Men förhoppnignsvis klarar man sig från det  typiska april/påsk-vädret. Fast det kanske bara är ett norrlandsfenomen :p


Skönt att allergin inte är så jättejobbig idag. Känner mig inte helt väck. Är lite uttråkad, inte mycket att göra. Men antar att alla är i fjällen :p Också fortfarande helt skumt för mig, att det är påsklov nu. Är så van att ha lov veckan efter påsk. Och att man har påsktema på skärtorsdagen. Här var det påskkärringar på dagis i fredags. Vilket så klart ungarna missade pga sjukdom. Och imorn kommer de vara lediga eftersom maken är ledig. Så de får vara extra mycket påskkärring och påskgubbe nästa år. Fast om jag känner grabben rätt så ska nog han ha prickar och röda kinder också. Så var det ivart fall förra året.

nej, usch vad jag sitter här och svamlar. Ska nog hitta något annat att fördriva tiden med nu. Tips någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback