På span

Tog en liten detour till H&M innan jobbet idag. Grundplanen var att titta på puder, då jag behöver ett nytt. Men passade även på att kika runt lite. Hittade en massa överdelar som gärna får flytta in i min garderob. Allt från vanliga t-shirts till långärmat, tunikor och klänningar. Saknade faktiskt en vit t-shirt imorse. Hade hellre velat ha det istället för min rosa.
Riskerar nog hamna lite av min lön där. Hittade en snygg t-shirt som faktiskt hade kunnat följt med på en gång. Svart med ett rosa mönster på. Skitsnygg. 80kr kostade den.

Såg en väska också som jag gillade. En brun i äkta läder. Lite större modell med axelrem istället för bara handtag. Dessvärre har de ingen bild på den på hemsidan. Priset ligger kring 800kr, men för äkta läder är det värt det.
Men ska nog kika vidare lite innan jag bestämmer mig. Är lite nyfiken på att se vad Friis kan tänkas ha. Även fast jag inte är så förtjust i mönstrat tyg, men de borde väl ha nått i läder också. Frågan är vad de kostar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback