Lady & Vagabonden

Har insett att jag ligger jobbigt före när det gäller vissa saker. Som sommaren -05 då köpte jag ett par väldigt rosa sneakers från Blend som jag har slitit ut totalt. Textilsneakers var det också. Hade varit en jackpot denna sommar. Förra sommaren traskade jag omkring i ett par van-liknande textilskor från dcate. De hade också varit löjligt trendiga i år, trots att de var vita. Men de är också allt för utslitna, så utslitna att jag slängt dem för länge sen.

Frågan är då vad ska jag traska runt i den här sommaren? Tror jag följer vågen den här gången och införskaffar ett par ballerina.. eller två.



Som ni kanske minns bloggade jag om ett par gula ballerinas från
Vagabond för ett tag sedan. Såg dem i förra veckan, fast i vitt istället. De var nästan snyggare. I butik kostar de 549kr. Av rent tidsfördriv gick jag igår in på Vagabonds hemsida. Där snubblade jag över dessa söta ballerinas De finns i rött också. Kostar 399 enligt hemsidan, vilket jag inte tyckte var så farligt. Så su längtar man till lön så man kan se hur mycket man får, och hur mycket som blir över. Sen är det bara att ge sig ut på skospaning.
Men de vita var ju också söta, liten reminder om hur de ser ut Förutom vitt och gult finns de i puderrosa också. Materialet är läder och textil, så visst är de värda 349kr.

Har insett nu att det kanske blir dem båda.. fast inte vid samma inköp. Ska kika efter de svarta först. Hehe och jag som inte riktigt ville ha ett par svarta skor i sommar. Fast nu är de ju inte helt svarta heller, och tyckte de röda var lite skrikiga.

Nej, nu vankas frukost sen blir det tvätt och städning för min del. Lite trist eftersom vädret är så underbart. Får sparka ut make och barn istället :-p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback