Glad Påsk!

Så får man passa sig idag då så man inte hamnar i Blåkulla.  Ska bli skönt med lite långledigt. Hoppas på bra väder så man kan vara ute lite med familjen.

Annars händer inte så mycket i påsken, i bloggen heller för den delen. Ska lite going away-middag för en väninna imorn kväll. Hon flyttar till England för ett litet tag nu. Kommer bli lite tomt faktiskt. Dröjer ju inte länge förns nästa väninna flyttar över dit också. Så är det bara jag kvar. Blir lite trist faktiskt. Får försöka skapa mig ett nytt kontaktnät nu. Komma ut ur mitt skal och våga hoppa ut från tapeten.

Mamma, vi har fått avin. Ska hämta paketet ikväll. Antar att det ligger påskägg till de små där ;-)


Ska försöka hitta nån meningsfull att göra nu... och vänta på lunch. Rostbiff med rocula och potatissallad. Så som jag längtats efter rostbiff och potatissallad. I veckor nu! Ska riktigt sitta och njuta av den, trots min korta lunch.


Undras om man ska ta kvasten och flyga en tur.

Kommentarer
Postat av: elinor

jag e hungrig.....e nog allt jag kan säga

2007-04-06 @ 19:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback