My black queen

Jag blir så trött. Så fruktansvärt trött på allt just nu. Vill helst bara fly världen, lägga allt bakom mig. Hitta mig själv och ny energi. Vet inte vad som har hänt med mig. Är konstant rastlös, det kryper i skinnet på mig och jag får stundtals så svårt att andas. Vill bara skrika för allt vad jag har och sen bara försvinna. Fast det känns som om jag redan håller på att tyna bort. Som att jag faller och allt jag greppar efter bara lossnar och följer efter mig ner.

Det är otroligt jobbigt att gå omkring i ett grått dunkel. Lika jobbigt är det att försöka se glad ut samtidigt som det känns som att man sakta kvävs. Vet inte ens hur jag ska förklara det så någon ska förstå. Tror inte ens någon kommer förstå. Jag trivs med mitt liv just nu, så varför måste jag känna så här? Jag förstår varför jag känt samma sak så många gånger tidigare. Men nu finns inte längre någon anledning till detta mörker inom mig. Samtidigt blir jag så arg på mig själv för att jag låter mig brytas ned av det. Känner mig som ett monster.

När ska detta gå över??

 

A black hole is eating me up from inside,
with a firm grip it makes it hard for me to breath.
I fight to let the sun in,
but the darkness won?t leave.
Every time I think the light has won,
the black queen makes her move.
She poisons my soul and makes it sick.
I thought I had a cure, but I guess I was wrong.

©Dinturiel 28.07.2005


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0